19 Ocak 2011 Çarşamba

bildim gideceğini..

Sevgili H.,
Gözlerim şişti sabah kalktığımda.Dün gece çok ağladığımdan zannımca.
Ağlamak güzeldir derler ya,aslında ondan ağladım ben.Güzel mi diye merak ettim.Gözpınarları temizlenirmiş.Böğürerek ağlarsan ciğerlerin de genişlermiş. O kısmını test edemedim.İçin için ağladığımdan zannımca.
Ama güzelmiş,anladım.Gözlerim de daha seksi bakar oldu sanki böyle..

Biliyorum üzüldün sen de.Tamam sorun yok,merak etme dedim ben sana
 ama di mi?Sen iyi ol yeter ki..

Ansızın gelivermiştin diyemiycem.Çünkü ben süzülerek girdim hayatına.
Açtın kapılarını sen de hesapsızca. 'Sultan'ım,bekliyordum' dedin.Beni buyur ettin.Üç kişilik okeyine dördüncü oldum ama okeyi dışarı vurmayı bir türlü beceremedim.Güldün sen de hep bana.'Ah Güüll,ne tatlısın sen'dedin.
Piki'lerimi savurdum ben de havaya hep senin için.

Paylaşmak değil midir hayat?Paylaştıkça çoğalmaz mıyız?Yok,değilmiş.
Peki ben bu yanlışın neresindeyim?Aslında yanlışın ta kendisiyim.
Ya da yanlış olan zamanın tam da merkezindeyim.

Sevgili H.,
Yine bir dönüm noktasındayım hayatımın.Radikal kararlar almak üzereyim.
Belki yine yeni bir başlangıç için. Ondandır sanırım hassasiyetim.
Ama sen bunu bilirsin.Çünkü sen bendesin.Bedenime dar ruhumun ne yorgun olduğunu bilirsin.Ve şimdi bir elim çenemde,gözlerim yanıyor hala,
sanırım içim de acıyor,senin gidişini seyrediyorum.
Gitmek yoktu,uzun,keyifli sohbetlerde..Sen giderken farkettim dizlerimin üzerindeki ellerimi.. Gitmeyi saklamışım avuçlarımın arasında,üzerini de ustalıkla örtmüşüm..Yine var olanı yok saymışım, bildim..
Ama üzülme,dedim ya,şimdi tam da dediğin gibi,
küçük bir kız çocuğu gibi,
ben yine de çok seviyorum  seni..

11 dedim gitti diyen..:

denizkızı dedi ki...

sen hep sevmeye devam et ...

sen de sevgili " H,"

:))

H dedi ki...

Kolay değildir sevgi dolu bir gönülden çıkıp, gidivermek...
Dönecektir geri, belki de gitmemiştir hiçbir yere...

Çınar dedi ki...

Evet belki gitmemiştir

Çok güzel dile gelmiş yüreğindekiler

Sevgiler

sufi dedi ki...

Ardından ağlıyorsan gidenin, geri dönüşü de vardır sana"sultanım bekliyordum" diyenin.Sevgilerimle.

beenmaya dedi ki...

ama ama sen iyi misin ://

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Meçhule yazılmış bu çok içten satırlar ve senin gibi bir pırlantayı umarım duyuyor ve hak ediyordur sevgili Ayşegül. Sevgilerimle..

Vuslat AKTEPE dedi ki...

:(
İyi olman dileğimle...

ayşegül dedi ki...

çok teşekkür ederim.ayrı ayrı hem de..

erkan bal dedi ki...

zor işler... gidenin de vardır bir bildiği. kalan da bilir çektiğini. sabır ve zaman... bu dertlerin ilacı yok.

Entel Karınca dedi ki...

Ayşegül :(
Özledim ben seni. Nasihatler içeren yorumlarına çok ihtiyacım var.. Benim ben, vişne çürüğün. :(

Cengiz Hasan dedi ki...

O gider, Kedi gelir der, eski çöl insanları :)

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.