14 Aralık 2008 Pazar

sinyal sesinden sonra mesaj bırakın.biiiippppp.....

gaydırı gubbak günlerden biriydi tükettim gitti.kafamın içinde bütün dış sesler birbirine karıştı.kısık gözlerle etrafı kesiyorum.hayat ellerimin arasından kayıp gidiyor da ben yetişemiyorum sanki.mırıl mırıl aklım,gözüm,dilim...

'' Sevilirken bilmedin mi ,
ben söylerken gülmedin mi,
falımızda hasret var,ayrılık var demedin mi..
Anlamazdın,anlamaaaazdııııın..
kadere de inanmazdın,
hani sen acı veren kalpsizlerden olamaaazdıııın..

diiileeeriiim kiiiiii mutlu ol sevgilim
ben olmasam bile hayat gülsün sana
günahım boynunda
ağlayan bir çift göz bıraktın arkaaaannndaaaaaa...
laaa laaa laaaa laaaa laaaa.... '' aaahh 80'ler...



ilk yılbaşı hediyemi aldım bugün.dayatılmış tüketim çılgınlığı tımam..ama birinden hediye almak çok keyifli.

evimi özledim..mumlarımı yakıp ışıkları kapatmayı,önce sessizliği sonra müziğimi dinlemeyi,boş boş uzanıp tavana bakmayı,evimin kokusunu,rengarenk yatak odamı özledim.. mutfağımda soslu makarna bi de tiramisu yapamamayı özledim bee...offline olasım var çok fena.gittim ben .bash baasshhh :)

0 dedim gitti diyen..:

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.