31 Ocak 2009 Cumartesi

kahvenin keyfi mi,keyfin kahvesi mi ?

şekerli severim kahvemi.fincan tabağımın kenarında illa ki lokum ya da çikolata olmalı.keyifli anlarımda da kahve içiyorum,kahve içtiğim zamanlarda da keyif alıyorum..

Türk Kahvesi'ni, ''yumuşak ve kadifemsi köpüğü sayesinde damakta en uzun süre tadını devam ettiren kahve türü.Birkaç dakika şekli bozulmadan kalabilen bu leziz köpüğü sayesinde, uzun süre sıcak kalabilir'' diye tanımlıyorlarmış. Uzmanlar da, ince kenarlı fincanda sunulduğu için diğer kahve türlerine göre daha yavaş soğuyan Türk Kahvesi'nin böylece daha uzun süren kahve keyfi verdiğine işaret ediyorlarmışmış.. Küççücük bir bilgi cumartesi cumartesi.

eve iş getirdim bu hafta sonu mecburen.dosyalarımla boğuşup durucam zannımca bugün. bitirebilirsem aylık değerlendirmemi yarın sinema keyfi harika olacak.

ENDİPNOT: başlarda zor olacak diye düşünmüştüm.belki zor da oldu ben farketmedim.ama bir şekilde alışıyor insan.muhasebe defterimde bakiye fark veriyordu.olmam gereken yerin orası olmadığına karar verdim.şimdiye kadar eksik olan yanın romantizm olduğunu düşünmüştüm.yok..değilmiş.beklentim,aslında istediğim bu değilmiş. anlamak, anlaşılmak, paylaşmak çokça,cebinde kelimelerle gezmemek,canını acıtmamak, kıyaslamamak, eni sayfa açabilmek,vakit ayırmak,birliktelik için zaman yaratmak, sorgulamamak gereksiz yere, biriktirmemek,özlemek,sevdiğini söylemek hesapsızca, oynamamak,samimiyet,hep karşı taraftan beklememek,çabalamak,falan filan falan filan..toplam alıyoruz..ne çıkıyor..
DÜZGÜN YAŞAMAK..understand me ?

format attım kendime.seviyorum bu yönümü.kendimi yıpratmıyorum böyle durumlarda. reset atıyorum,yeniden başlıyorum.geriye dönük ne varsa yok ediyorum.her insan bir değerdir. iyiyi,güzeli hakeder..ben de öyle.iyiyi,güzeli paylaşıyorum.kimseye yük değilim.yük de istemiyorum.bulmaca çözmek istemiyorum insana dair.net olabilirsen, sen olabilirsen ne ala.

kahvemi içtim keyifle.fal kapattım kendime.güzel bir gün.falımda da öyle diyor ve ekliyor.HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK..:))

0 dedim gitti diyen..:

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.