15 Mart 2009 Pazar

mutsuzum..



epeydir yazamıyorum.mutsuzum.çok yorgunum.çok yoğun çalışıyorum.beni merak
ettiklerini söyleyen dostlarımadır bu not.comming soon dönücem.daha sağlıklı bir ruh haliyle umarım.pilatese başladım haftada üç gün.evdeki bilgisayarımı bir koliye koyup kaldırdım.işten gelir gelmez biraz kitap okuyup uyuyorum.haftada bir film izlemeye çalışıyorum.ama mutsuzum.

geçen akşam şehir dışından gelen bir arkadaşımla yemek yedik.'göründüğün gibi değilsin.bu sen değilsin.mutsuzsun aslında dedi' bana.tokat gibi geldi bana.belli etmemeye çalıştım ama o dakikadan sonra artık orada değildim.boyut değiştirdim sanki bir anda.üstünü örtüyorum beceriksizce dedim.olumsuzlukların üzerini mutluluk maskesiyle kapatıyorsun.aslında sonuçları daha da mutsuz ediyor beni ben farketmeden.

toparlıycam..az kaldı..hayatımın bir düzene girebilmesi için gerekli koşulların oluşmasına az kaldı.bu süre içinde ruh ve akıl sağlığımı yitirmemeye gayret ediyorum :)))

sanırım yine uzun bir es vericem.iyi haberlerle dönmek dileğiyle..:)) bash bash..

1 dedim gitti diyen..:

Horus dedi ki...

Merhabalar Ayşegül,

Kendinden kaçmanın olasılığı var mı? Ya hergün yansıdığın iç aynandan? Neysek oyuz ! Derim hep; malzeme bu. Ne olduğumuzdan fazlayız, ne de bir kromozom eksik.

O nedenle kaçmaktansa yüzleşmek, saklanmaktansa ortaya çıkmak, susmaktansa konuşmak bence doğru yapılacak eylem. Hiçbirsey tutabilirmi gözlerin içine bakıp konuşabilmenin yerini?

Gerisi mi; masal-hikaye elbet.

Sevgiyle kal...

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.