10 Aralık 2010 Cuma

hoşgeldin..

Sıcak bir gündü.Kasım ayının sonlarına gelmemize rağmen sıcaktı.Sahil kasabalarında daha geç mi gelir kış? İlk kışım olacak burada.Bilemedim..

Yine,yeniden,inatla günleri birbirine ekliyorum.Hergün diğerinden farklı olsa,farklı yaşansa keşke diyorum.Çokça başaramıyorum.
İşime hergün farklı yoldan gidiyorum.
Tanımadığım insanlara yanımdan geçerlerken gülümseyerek selam veriyorum.

Çok fazla özel soru sormasından rahatsız olduğum,her sabah gevrek (İzmir'li olmayanlaradır bu not; gevrek=simit:)), boyoz aldığım fırında çalışan tezgahtar kıza farklı gözle bakmayı deniyorum.Samimiyetin ayarsız hali zannımca.Kötü niyeti yoktur eminim.Onu kırmadan bana hissettirdiklerini anlatıyorum.Rahatsız oldum.Bilmen gerekmiyor bana dair birçok şeyi diyorum.Üzülüyor.Gözleri doluyor.Beklemediği bir tepkiydi sanırım.Kendisinin de iki çocuğuyla yalnız yaşadığını öğreniyorum.Kısa bir konuşmanın ardından birbirimizi anlıyoruz.İkimiz de yanlış anlaşıldıysak eğer diye birbirimizden özür diliyoruz.Ne tuhafız..Yalnızlıktan şikayet eder,yeni insanlar tanımaktan da korkarız.Kendime mi söyledim ben şimdi bunu.Bilmem ki..

Sıcak birgündü işte.Kasım ayının sonlarına gelmemize rağmen sıcaktı.Eski bir taş ev olan ofisimin kapısı açık.Hızla büyüyen pembe begonvilin çiçekli dalları kapımın üzerinden sarkıyor.Hareket var hala arnavut kaldırımlı taş sokaklarda..



Kapıdan hızla giren davetsiz bir misafirim var.Kimseye aldırmadan içeri dalıveriyor.Bu nasıl şeker bir şey böyle.Minicik bir kedi..Kucağıma aldığım gibi karşımdaki dükkana 'Mutluluk Atölyesi''nde geleneksel el işlerini yapıp sergileyen Ayşe Teyze'ye gidiyorum.Evinde,bahçesinde 11 kedisi var çünkü.Kediniz bana kaçtı diyorum.'Ama bu benim kedim değil ki'..Eee kimden,nerden kaçtı bu bidik? Patisiyle parmaklarımı tuttu, bırakmıyor.Yetmedi kucağımdan omuzuma tırmanıp bebek gibi başını yaslayıverdi.'Yuvası sen ol' dedi Ayşe Teyze..O daha bebek.Sokakta ölür.'Ama ben hiç hayvan 
beslemedim ki..'.'Ben sana yardımcı olurum'..'Ah kıyamam sana beenn'..

Artık evimizin yeni üyesi YUMAK.. Bir kızım vardı,bir de oğlum oldu..

Sıcak bir gündü.Kasım ayının sonlarına gelmemize rağmen sıcaktı. Monotonluktan şikayet edip,burda başka ne yapılabilir acaba derken,Yumak için yeni bir düzen oluşturduk evimizde.Ona özel sepet,minder kombinasyonu yapmamıza rağmen kendileri sandalye minderinde uyumayı tercih ediyorlar.Saygı duyuyoruz efenim.

14 dedim gitti diyen..:

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Hem Aralık ile gelen kış hem de yumak mutluluk getirir umarım... Birden çıkıp gelen kedi bana Göl evi filminde ki Köpeği anımsattı. :)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ege'de yaşamak gerçekten büyük bir ayrıcalıktır sevgili Ayşegül Yeni misafiriniz -oğlunuz- hayırlı olsun. Sevgilerimle..

mine dedi ki...

eve neşe getirmiş olmalı çok tatlı, içten bir paylaşım sevgiler

Cengiz Hasan dedi ki...

"Toplumsal Kaçış = Hayvanat ile derin ilişkiler" der, adamın biri ki yerden göğe haklıdır.
Dedikodu yapmayan, duygularında yalın bir netlik taşıyan ve - bak burası önemlidir bence - ihanet kavramıyla asla tanışmamış olan sevimli ufak arkadaşınız hayırlı olsun efendim. Bu arada yaşadığınız yeri çok sevdim.... Huzurlu bir yer gibi duruyor... ( Gerçek huzur insanın iç dünyasındadır diyen adamı dinlemeyeceğim bu gün...)

ayşegül dedi ki...

Vuslat çok teşekkür ederim.2 aylık bir bebek daha Yumak.İşteyken bile aklım evde sorma :)

ayşegül dedi ki...

Sayın Jivago,başka bir yerde yaşayamam gibi geliyor bana.Çok teşekkür ederim ayrıca.Sevgilerimle :)

ayşegül dedi ki...

Mine,hem nasıl neşe anlatamam.Patisi yanağımda,başı boynumda uyuyor bidik.Sevgilerimle..

ayşegül dedi ki...

Sayın Sarıca,nankör derler ya kedi için,kendi bencilliğinden bence insan cinsinin..İçe dönüyoruz belki gitgide ama tam da dediğiniz gibi hayvanların karşılıksız sevgisi ve sadakati zenginleştiriyor bir yandan da iç dünyamızı.

Alaçatı fotoğrafları bunlar.Henüz kirlenmemiş,doğal dokusunu koruyabilmiş (sit alanı olduğundan mecburen) bir belde burası.İç huzura etken bir dış mekan :))

Sevgilerimle..

Cengiz Hasan dedi ki...

Yazın oralardayım... Kedinizi görmeye geleceğim :)

Zeugma dedi ki...

Başta ofisin olmak üzere her şey çok güzel, çok şirin gerçekten..
Sıcacık, samimi bir yazıyla görseller içimi ısıttı..
Böyle bir yerde çalışmak pek çok kişinin hayalidir, eminim...
Kısa bir süre sonra iyice alışacaksın, eminim...
Kolaylıklar diliyorum..
Sevgiler...

ayşegül dedi ki...

Bekleriz Sayın Sarıca,başımız gözümüz üstüne :)

ayşegül dedi ki...

Zeugma'm şikayet etmek şımarıklık olur.Ben aştım,15 yaşındaki kızım adapte olmaya çalışıyor,o beni biraz zorluyor.Biz yaş ilerledikçe daha sakin,huzurlu yerler ararken yaşayabilmek adına,genç nesil belki de haklı olarak daha hareketli ve sosyal çevreler arıyor.Aşacağız..

İyi dileklerin,samimiyetin içimi ısıttı.Çok teşekkür ederim.Hem sarılır hem öperim sevgiyle :)

tufan dedi ki...

Çok güzel vede samimi idi,heleki yumak adına çok sevindim...

Mutluluklar dilerim.

ayşegül dedi ki...

hoşgeldiniz Tufan Bey,dileğiniz dileğimdir adınıza..Çok teşekkür ederim.

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.