21 Mayıs 2016 Cumartesi




duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini. unuttururlar mı lan adama.döndüm buralardayım.haberiniz ola.. 







6 dedim gitti diyen..:

Zeugma dedi ki...

Neredeyse 4 yıl olmuş!

Hoş geldin canım..
Seni gördüğüme sevindim :)

ayşegül dedi ki...

çok olmuş yahu ben hiç anlamadım ya :) ben de çok sevindim seni gördüğüme ve ilk hoşgeldine :) sevgilerimle..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Aramıza tekrar hoş geldin.

Sevgiler

ayşegül dedi ki...

Sevgiler benden size Mehmet Bey :) Özlemişim..

bilge dedi ki...

Hoş geldin bende arada kaybolanlardayım...

ayşegül dedi ki...

Sen de hoşgeldin Bilge'cim :)

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.