10 Ocak 2009 Cumartesi

agresifiiimmmm,ama yumuşacık kalbiiiimmm :)

hiç ben buraya ait değilim,ne işim var burda dediğiniz anlar oldu mu?seçilmiş hayat mıdır yaşadığım diye sorguladığınız?ben oynamıyorum deyip alıp başınızı gitmek istediğiniz ya da ?sıkça düşünür oldum.ben buraya ait değilim.olmak istediğim yer,yaşamak istediğim hayat bu değil sanki...aynı kanı taşıdıklarını bile anlamakta,anlamlandırmakta zorlanır mı insan bazen? dilimizin ucuna kadar gelip de söyleyemediklerimiz mi ki bizi yıpratan?
Nancy Sinatra söylüyor..bang bang..bunaltıyor beni bu izin günleri..deli gibi çalışmak sanki en iyisi.arkama hiç bakmadan yürüyorum bazen..hızlı hızlı..nereye? kendinden mi kaçışın yoksa..
dur bakalım biraz.daha söylenecek sözümüz var.tüketmedik henüz kalemi..dolayısıyla umudu..
sen yine denizin sesini,aslında ruhunun sessizliğini dinle.şu içindeki çocuk masalı nedir peki ? büyütsen diyorum artık onu.ruhun çıplak mı hala?hadiiii yola devam..paylaşarak hem de..

haa bir de arada durup dinlen,arkana bir bak.kazandıklarını görmen için ne gerek ?
tamamdır..vaktidir..denizin sesiyle devam et yolculuğuna.

0 dedim gitti diyen..:

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.