9 Ocak 2009 Cuma

keşfediyorum delümüüü..keyifle ..

eskiden daha çok okurdum kitap.neden şimdilerde vakit yaratamadığımı anlayamıyorum.ben bi depresyona girip gelicem diyeceğime eskiden alırdım kitabımı elime depresif ruh hali falan kuş olur uçardı.kendimle daha çok ilgilenmem gerek zannımca.iki kitap birden aldım geçenlerde. Khaled Hosseini'nin ikisi de.Bin muhteşem güneş ve Uçurtma avcısı.hafta sonu evdeyim.kesinlikle başlamalıyım.
''Deli''mi keşfe çıkmıştım oysa.keyifle,muhabbetle.Ümit'e demiştim ya hani aşk nasıl bişi diye..galiba yaklaştım Ümit.güzel,uzun bir yolculuk olmasını umut ediyorum bu keşif yolculuğunun. şaşırtamaz beni kimse sanırdım.şaşırıyorum oysa çokça.şaşırmama da şaşırıyorum ya neyse :))parçaları birleştiriyorum özenle.eksik parça kalmamasını umut ediyorum. dinlediklerimin, inandıklarımın gerçekle örtüşmesini istiyorum aslında çokça.sonra at bir kenara diyorum. yaşasana alabildiğine.gözümü sevmeye karartıyorum.yapamıyorum.acı bir tat kalıyor ağzımda.

en güzel hikayem olmalı aslında bu.şöminenin karşısında sıcak şarap içelim bizim seçtiğimiz bir klübede.kanım ıslanmalı bazen damarlarımda.endişesiz,ruhumuz çıplak,sonsuz teslimiyetle bulunmalıyız orda.henüz erken dememeli tam da burda.içimden geldi söyledim demeli çekincesiz.gözlerimi kapatıp parmaklarımı yüzünde gezdirmeliyim seni hissetmek için.en güzel hikayemiz olmalı aslında bu..birlikte çıktığımız keşif yolculuğunda...
parçaları birleştiriyorum özenle.eksik kalan parçaları arıyorum şimdilerde.gözlerimdeki ışıltı kaybolmasa keşke yine.içimdeki böcüğü öldürmesem yine.uzun bir yolculuğa benimle var mısın dedin ya ''Deli Dali ''... EVET..VARIM.. HOŞGELDİN :)))

0 dedim gitti diyen..:

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.