17 Mayıs 2009 Pazar

sanal bağımlılık..




bende mi yaşlanınca tüm günümü bilgisayar başında geçiricem acaba? bu insanlar sosyalleştiklerini düşünüp de mi bu kadar gömülüyorlar? Tamam girdiniz,tanıdınız feysin bukunu. bin tane arkadaş eklemek niye? tamam buluştunuz yaşıtlarınızla, ay o dernekleşelim neyin nesi yaw? ne amaçsız , ne boş muhabbet yaptığınız.. izlerken herbirinizi hayatı ne kadar içi boş gördüğünüzü farkedip hayrete düştüm. sanal çiçekler, sanal çikolatalar, sanal meyve sepetleri gönderip birbirinize teşekkür etmeyene küstüğünüz gerçekten doğru mu yaw? siz anlatırken keyifle ben hayrete düştüm. Yurdum insanı yaw. aç gözünü seyreyle komediyi. töbe töbeeee....

1 dedim gitti diyen..:

Yılmaz Barış dedi ki...

yaşlanmana gerek yok
zaten genelde gençler bilgisayar ve internet bağımlısı oluyor.

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.