17 Mayıs 2009 Pazar

yine mi yaa..


Büyük evleri hiç sevmem ama sırf şu yazlık kışlık kaldırma derdi yüzünden koccaman bir giysi odam olsun istiyorum. aman ne eziyet yaw bu. bir günümü aldı çıkartmak, kaldırmak. bir de yıka, ütüle, kaldır. ne angarya. çocukken annem bana iş yaptıramazdı evde. kızım kendi evinde illa ki yapacaksın. nereye kadar kaçacaksın. yap elin alışsın derdi. yaw tamam elim alıştı da sevmiyorum ev işini. ne nankör iş. yap yap iki gün sonra yine toz. ben ve kocam zengin olacağımız için evde yardımcılarımız olacak zaten. gerek yok derdim. gördüm yardımcıyı :)) elini korkak alıştırma yavrukuşum. hadi bakem seni bekler ütüler.. gitti bir hafta sonum daha yabana.

0 dedim gitti diyen..:

YASAL UYARI

Bu blogtaki yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilmeden kopyalanması,yayınlanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanununa aykırıdır ve suç unsuru oluşturur.